20 Jan 2012 02:45
Stig Ahrensbach

Fantastisk undervisning af Stig Ahrensbach hos Moses Hansen

Stig Ahrensbach Stig Ahrensbach virkede i årene 1985 til 2001 som forkynder og bibellærer rundt om i Danmark.

Stig voksede ikke op i et kristent hjem, men blev først kristen som 32-årig. Men da ændrede hans liv sig til gengæld radikalt. Efter lang tids søgen - og efter i årevis at have søgt helbredelse for en kronisk sygdom i alle mulige new age- og healersammenhænge, overgav han sit liv 100% til Gud, da han oplevede frelsen i Jesus Kristus.

Hans åndelige ståsted var frikirkeligt, men han anså alle troende som værende del af den samme familie. Hans overordnede mål var at gøre sit til, at alle troende fik et grundigt kendskab til Skriftens ord. Derudover anså han det for vigtigt at forstå nutiden i lys af de bibelske forudsigelser om endetiden. Det var hans absolutte opfattelse, at vi lever i afslutningsfasen af menighedens tidsalder, og artiklerne og undervisningen på dette website har denne opfattelse som udgangspunkt.
Stig døde efter kort tids sygdom i februar 2001, 53 år gammel.
  Læs: Nekrolog af hans hustru, Elisabet Ahrensbach